tisdag 11 juni 2013

Frusen tjej!

Tydligen skönaste sovstilen:
Jag skulle typ vrida av mig nacken :). Men tydligen är det poppis bland de små och sova så. Minns att Felicia sov likadant. 
Emilia sover såklart också i en utav sina gosefiltar. Har fått köpa tre stycken så jag  kan tvätta den vartefter för de är hennes absoluta favoriter. Sover som en stock i den ända sen vi var på bb. 
Tom när det är varmt ute ska hon ha dem. Hon knölar och knölar i vagnen sen tar man fram filten rullar in henne i den, lägger henne på sidan och en napp så sover hon såå gott sen. 
Även i sin säng ska hon minsann inte sova under täcket det är tydligen för svalt utan varmt och gosigt ska det vara, även fast hon kan vara toksvett sen när hon vaknar ska hon sova inrullad i filten där med, i pyjamas också! Sådär var inte F men E har nog ärvt min frusenhet. Jag som sover med vetekudde året runt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar