måndag 30 juni 2014

Ny vecka!


Björns sista vecka, sen får vi ha honom hemma i måånga veckor!! Ska bli så mysigt. 
Även om vi inte har så mycket planerat för semestern så är det så skönt när alla är hemma och man kan pyssla och greja och göra spontana saker om dagarna. 


Jag hoppas också på att få jobba lite under semestern. För er som inte vet så jobbar jag för fullt på att få åka till Köpenhamn på Tupperwares största årliga konferens i Augusti. Till den måste man jobba sig till en plats för det finns inte plats för alla. 
Jag behöver ha så många partyn som möjligt innan juli är slut så om du eller om du vet någon annan som vill ha ett party och hjälpa mig så skulle jag bli så glad!! Jag ligger än så länge ganska bra till men måste jobba lite mer för att ha platsen säkrad. Jag har missat platsen mina två tidigare år så nu vill jag inte göra det igen :). 


Över lag är det mycket jobb just nu. Därav dåligt bloggande. Sen jag gick ut som teamledare i slutet av April har det varit fullt ös. Jag har nu ett helt eget team att leda. När vi började var vi 5 stycken och har nu dubblerat och blivit 10. Så kul att vi växer och jag söker fortfarande fler konsulenter till mitt team. Så om du vill prova jobbet eller veta mer så tveka inte att kontakta mig!


Idag öser regnet ner utanför fönstret så det blir mest plock och fix här hemma. Blir oftast det på måndagar för då måste man röja upp efter helgen :). Förstår inte hur det kan bli så rörigt när man inte ens varit hemma! 
Denna helg har bestått av teamledarfest med allas familjer i lördags och en heldag igår på Billbäcks trädgård/shopping i Norrköping. Så egentligen skulle jag vilja vara ute i trädgården och plantera allt nytt som följde med hem igår. Men det får snällt vänta!
Dags att ta tag i dagen! Hoppas ni får en fin dag trots regnet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar