torsdag 21 augusti 2014

Kort sammanfattning av helgen!

Hemma igen och snart återhämtad efter en sjukt kul men intensiv helg i Köpenhamn. Konferens med Tupperware stod på schemat!

Från att vi klev innanför dörren på fredagen så var det bara en enda stor show i två hela dagar. Jag har stått upp och dansat och klappat lika mycket som jag suttit ner! 
En stor blandning av nya produkter, hedringar, musik, uppträdanden och sketcher. Massor av hand outs fick vi också (helt plötsligt delas en ny produkt ut till alla i publiken). 
Helgens stora höjdpunkt var när jag fick hedras på scenen helt oväntat!!
Av nya team som startat i år var mitt team top 6-10 i Norden!! Och top 1-2 i Sverige!! I försäljning i juli månad. Så häftigt!!


Har massor av kort och kan inte visa allt skoj som hänt men här kommer ett litet urval!


Första kvällen bestod av galamiddag(så äntligen fick jag använda min balklänning från studenten igen) och andra kvällen var de fun night med maskerad!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar