tisdag 17 januari 2017

Party på party!

Jag vet att det ekar tomt här! Hinner inte med!!!
Tänker ofta på bloggen att nu ska jag, men så tar det sådan tid att ladda upp bilder, fixa och skriva så jag sätter mig aldrig ner och verkligen gör det. Har massor med bilder jag skulle vilja visa er!!
Just nu går all tid åt till jobbet:
Lägger all min energi som jag inte lägger på familjen på Tupperware. Men det är ju för att det är så himla kul!!!
Just nu är det Biggest party med en hel månad av storveckor, 55-årsjubileum och massor av kul händer! Jag är så gott som fullbokad och hoppas slå mitt rekord för månaden så det är bara såå roligt just nu! Jag hoppas det håller i sig!!
Varit på demo ikväll och man kommer hem med sådan energi och imorgon väntar nästa. 

Utöver jobbet har jag dessutom två små sjuka, ynkliga tvillingar här hemma så det går lite extra tid där med att få i vätska och mat, bära, gosa och fixa. 

Hoppas ni läsare hänger i här trots allt! Ska se om jag kan dela med mig av något mer under veckan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar