söndag 25 juni 2017

Buzzador - Proviva tropisk

Jag är en buzzador. Det innebär att jag får vara med och testa olika produkter. 

Just nu här hemma har jag och familjen testat denna:
Proviva tropisk. 

Denna gång är det många som varit med och smakat. De stora tjejerna har smakat, de gillade den inte. 
Barnens kusiner har smakat, där gick den hem. 
Jag bjöd på den på ett teammöte med mitt team där gillades den också. 
Björn tordes inte smaka den då det stod att den innehåller havre och kan därmed innehålla gluten eftersom det inte står något om ren havre. 
Jag har självklart också provat och jag tyckte den var riktigt god. Jag gillar ofta tropisk smak. 

Eftersom våra tjejer inte riktigt gillade den provade Björn att göra glass av den:


Då fick den tummen upp av tjejerna. 


Även av de minsta!

En god, fräsch och somrig smak!! Supergod riktigt kall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar