tisdag 24 oktober 2017

Kvällsreflektion.

Hemma efter kvällens jobbmöte. Möts av ett tyst hus, barn som sover och Björn framför en film. Även av sockerkaksdoft. Björn visar mig denna:
Björn och barnen har bakat ikväll. 

Läste lite på Facebook och denna artikel kom upp:

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/barn-beh%C3%B6ver-inte-f%C3%B6rskolan-som-den-ser-ut-i-dag-1.14268

Får lite lätt ont i magen och är ännu mer tacksam över att jag har chansen att få vara hemma med mina barn! Tacksam över att vi hittills kunnat pussla och hoppas vi kan göra det ett tag till. 
Älskar tiden hemma med mina barn även om det såklart är tufft under perioder. När man läser artiklar som denna och många andra är jag bara så glad att jag får denna tid med mina barn som inte går att få tillbaka. 
#livetgårinteirepris

Nu ska jag sova och imorgon ska jag pussa lite extra på mina barn. Mina små sjuklingar just nu <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar