söndag 20 maj 2018

Heldag ute! ☀️💦🌺

Idag har hela familjen spenderat hela dagen ute i solen. Så himla underbart! Älskar våren(som nu nästan är sommar). Allting blommor så fint och det växer så det knakar i trädgården. 

Idag har vi grejat med massor av olika saker och jag tog en mobilfri dag och lämnade telefonen inne, därmed inte så många bilder förutom dessa jag snodde ur Björns telefon 

Björn har varit duktig och snickrat klart "väggarna" till paviljongen, den och möblerna är även tvättade och taket kom upp. Barnen ha fått två pooler och en hoppborg uppblåsta och påfyllda och alla plantor har kommit i jord som vi köpte i Ullared. 

Allting står i full blom. Här ett av våra äppelträd. 

Rabarbern är helt klar! Daga för paj snart 😋. 

Två tjejer älskade hoppborgen!

Paviljongen nu ikväll, fixade den idag med nya lampor som jag fått och jobbat mig till, planterade även blommor och ställde dit när vi byggt klart och städat. Detta är mina absoluta favoritplats i trädgården. Nu fattas bara ett överdrag till möblerna så vi kan ha dynorna ligga ute under säsongen. Hoppas på många timmar med mys och fikor där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar