onsdag 21 augusti 2013

Mysdag!

I måndags hade jag och tjejerna en riktigt mysdag!
Vi fick besök av fina Emma ifrån Söderköping. 

Vi började med att ta en runda i huset och trädgården eftersom hon inte varit här. Felicia var självklart med och visade allt. 

Vi packade sen in oss i bilen och skulle äta lunch. Jag som aldrig varit och ätit vid Djulö Café tänkte att vi kunde prova det. Synd att jag inte hittat dit tidigare, så mysigt ute!
Vi satt precis vid sjön. 


Emilia sov sig igenom en stund av lunchen. 

Felicia hjälpte Emma bära smöret till maten. 


Jag och Emma åt kycklingsallad, så god var den!

Felicia fick våfflor. 

Det var också populärt. 

En jättemysig stund på ett ställe jag definitivt rekommenderar. Ute var det kanon med barn och barnvagn för där var det gott om plats för barnvagn och man kunde också sätta sig ute på gräset om man ville ha barnen leka omkring sig. 

Vi fortsatte sen dagen med lite shopping på stan och tog sen en tur till Ingvaldstorp där jag köpte lite blommor till Emilias rum, som sakta men säkert börjar ta form. 

Vi avslutade sen dagen här med middag och fika tillsammans med Björn. 

En supermysig dag! Och det bästa av allt är att vi ses redan imorgon igen och då laddar vi för ännu mera mys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar