lördag 31 augusti 2013

Snor och mera snor!

Här hemma är det just nu familjen snor!
Vi tog det alla på en gång, vilket kanske kan vara bra så vi förhoppningsvis blir av med det sen. Tråkigt att Emilia som är så liten fick det också. Men hon klarar av det ganska bra med lite näsdroppar och en höjd säng. 

Jag annars är väl den som varit värst. Helt däckad av snor, ömma bihålor, halsont och hosta. Allt man kan ha ihop med en förkylning tror jag. Har dessutom varit helt utan röst i flera dagar men nu börjar den sakta komma tillbaka. 
Inget kul alls är det!

Men men, det är ju iaf helg nu och vi i familjen får vara tillsammans. Hur mysigt som helst. Barnen växer på och utvecklas. Felicias nya fraser är "älskar dig"(till oss alla tre) och "mamma, vet du en sak?" Något som jag tror kommer ifrån någon Astrid Lindgren film. 

Kom på att jag fortfarande inte har lagt upp alla kort från förra helgens mys i Söderköping, kräftskiva och parken zoo men får se om jag hinner nått imorgon. Mitt surf har tagit slut för månaden så det går seeegt! Men imorgon kommer nytt så då kan jag göra ert försök. 

Nej hopp i säng med oss, godnatt godnatt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar