onsdag 2 juli 2014

Idag har det gått i ett.


Förmiddagen bestod av massor av telefonsamtal och sen packning av leveranser:
Tre stora kartonger blir en del!

Har fortfarande bara packat hälften så jag har lite att göra imorgon med!


Blev även lite jobb på em då jag hjälpte flera av mina konsulenter med div saker. 
Syster kom och hämtade leverans och svärmor och svärfar kom förbi en sväng. 
Vi gick ut i trädgården och Emilia hittade vinbärsbusken:
Hon plockade och plockade och åt och åt. Spelade in en film på henne men den får jag tyvärr inte upp här. 


Emilia har också hittat på andra äventyr också som jag också har på film bara. Hon har nu kommit på hur hon ska klättra uppför stegen till Felicias loftsäng så nu får det passas!
De som lekte så bra där inne själva,nu blir det svårt att släppa dem. Som tur är har hon en storasyster som är väldigt bra på att skvallra :). 

Kvällen bestod av mat och lite datajobb. Men även sagomys med barnen medan Björn tog en löparrunda!

Nu blir det sova och ladda för en ny dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar