fredag 15 april 2016

Buzzador- colour catcher

Jag är buzzador vilket innebär att jag ibland får vara med och testa olika produkter och sen tycka till om dem. 


Denna gång var det en produkt som heter colur catcher. 

Denna innehåller små vita dukar som du lägger med i tvättmaskinen. Med dessa kan du blanda vilka färger du vill och dessa dukar suger upp all överflödig färg som blir så inte kläderna missfärgas av varandra. 

Jag brukar oftast stoppa i 1 duk men är det massor av nya tex röda kläder så lägger jag i 2. 

Exempel:
Var på barnloppis häromveckan och fyndade massor av kläder till alla tjejerna. Dessa kläder är ju säkert redan tvättade men ville tvätta upp dem ändå så jag slängde in alla dessa färger på en gång:
Jag la i två lappar och de såg efteråt ut så här:

Denna gång inte så jättefärgade men ändå lite. Som säkert skulle suttit på de vita partierna på kläderna annars. 
Tummen upp för dessa från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar