lördag 30 juli 2016

Buzzador - Lithells topping

Jag är buzzador vilket innebär att man får vara med och testa olika saker. 
Denna gång har vi under en tid testat lithells topping:
Vi fick prova 2 av 3 smaker. 
Denna topping är till tex korv eller grillat. Vi provade till grillat. 

Eftersom Björn fyllt 30 så passade vi på att ha provsmak på 2 av hans kalas där det grillades:

Från flera av gästerna blev det tummen upp!! Ingen av smakerna stack ut utan alla hade olika favoriter och en del gillade båda. Några av gästerna kunde absolut tänka sig att köpa dem igen. 


Enligt min smak var de ingen höjdare ärligt talat. Men redan när jag valde bland smakerna i affären så tyckte jag inte att någon verkade min smak. I alla var det saker som jag vanligtvis inte gillar så att jag inte riktigt gillade såserna heller var ingen direkt överraskning. Men därför var det kul att få bjuda på dem och att andra gillade dem! Bra att ha flera resencioner när de sedan ska betygsättas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar