onsdag 20 juli 2016

Dagen före kalas.

Var just inne till de här två:


Kan inte fatta att de blir 1 år imorgon. Ett helt år sedan vi hade bokad tid för kontroll som slutade med att vi fick träffa dessa två underbara tjejer. Nervös som sjutton efter två jobbiga förlossningar(ett akut snitt och sekunder från två) så funderade jag på hur jag skulle kunna föda två bebisar när jag tidigare knappt fått ut en. Men denna dag slutade med bästa förlossningen hitills. Trots att det var två som skulle ut. Sen mindre än 48h senare var vi hemma igen hos storasyskonen och den dess har det här året bara rullat på! Vi har hunnit med mycket skoj och mysigt och jag är så glad att jag ska få vara hemma och dela dagarna med alla barnen i minst över ett år till! 

Imorgon blir det kalas med släkten men först blir det såklart paket från oss, högen står redo inför imorgon:

Storsyskonen har hjälpt till att slå in och väntar spänt. 

Nu måste det hinnas med lite sömn här efter tårtbakning till midnatt(tårtorna får ni se sen). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar