måndag 15 augusti 2016

Sitter och landar efter kvällsmat och kvällens demo.


Dagen gick ihop sig till slut och jag kom iväg. Fick till det med tvillingarnas sovning så jag både hann packa klart, äta lunch, duscha och träna min mammamage träning jag haft uppehåll från hela semestern. Det var skönt men segade sen och var trött hela eftermiddagen. 

Nu ikväll blev det demo i Nyköping. Trevligt gäng från en familj jag varit hos förut. 
När jag kom hem låg alla barnen men Malwina som också blivit förkyld nu knölar som bara den. Trots nässpray så har hon svårt att sova med nappen i munnen. Får se om det blir ännu en sömnlös natt. Imorgon är ju iaf Björn hemma och är pappaledig så vi kan hjälpas åt lite mer. Inget kul med sjuka men kanske bättre att ha det denna veckan än nästa när det händer massor. Får se hur länge jag håller mig frisk....

Imorgon blir det lite fix och trix, var tänkt tippen och annat men nu när barnen är sjuka så får vi se. Jag ska på en fika och sen möte imorgon kväll med klädloppan om jag står på benen. Barnen får hålla sig hemma. 

Ska se om vi kan komma i säng här. Godnatt med er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar