måndag 15 augusti 2016

Vardag igen!

Efter en mer eller mindre sömnlös natt här hemma går jag som i dimma och på huvudvärkstabletter här idag. Barnen börjar bli sjuka så Felicia skrek halva natten och Josephina andra halvan vilket innebar ingen sammanhängande sömn för mig och Björn. 
Eftersom det var dags för Björn att gå tillbaka till jobbet idag försökte jag ta det mesta men han var snäll och hjälpte mig en del med! Detta händer ju typ aldrig hos oss så ska inte klaga så mycket men när man är trött så är man :). 


Försöker samtidigt ladda för demo ikväll, har lite att packa och fixa med. Går sådär..... Men en diskmaskin är nu iaf igång och jag ska försöka ta tag i resten. Hoppas på att synka tvillingarna med sovningen så jag hinner någonting då. 


Nu rullar vardagen igång här, den här veckan är ganska lugn sen nästa vecka börjar barnens aktiviteter dra igång så smått. Hösten kommer bestå av fotboll, gympa, sång, kyrkans batntimmar, öppna förskolan, babysim och plask och lek! 

Hoppas ni får en fin dag och bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar