måndag 14 november 2016

Fars dag!

Här hemma började vi med att fira pappan i huset med paket och frukost på sängen!
De stora tjejerna hade valt fil med banan och flingor, äppelpaj med vaniljsås, ploppgodisar och en hel skål med popcorn! De vet vad pappa gillar :). 

Efter det blev det jobb för mig fram till lunch sen tog vi bilen mot våra egna pappor. Släppte av Björn och de stora tjejerna hos hans pappa så tog jag de små och åkte mot min. 
Björn och tjejerna skulle sen vidare och mysa med nya bion trolls:
Biopremiär för Emilia och de var båda så nöjda!

Jag och tvillingarna mötte upp syrran och hennes tjejer och åkte till vår pappa med fika och lite annat gott. 

På plats lekte Malwina med katten. 



Min fina pappa på fars dag!:
Grattis pappa! Tack för att du finns!

Blev egengjord smörgåstårta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar