tisdag 23 juli 2013

Projekt och potträning.

Sitter och avslutar lunchen i min ensamhet. Mina två små hjärtan sover och Björn fick på fm akut sticka iväg och hjälpa sin pappa så jag hoppas han dyker upp snart. 

Här hemma annars njuter vi av Bs semester och projektar för fullt både ute och inne. 
Mina byggare förut. 

"Felicia stark" säger hon och släpar både virke och sten. 
Vad det ska bli får ni se när det blir klart. Roligare med före och efter bilder. 

Vi försöker också köra potträning för fullt medan vi är hemma. Vilket inte är riktigt det lättaste men det går framåt. 
I förrgår var F hela förmiddagen i 4h utan blöja och ingen olycka. Igår hade vi henne så gott som hela dagen utan då blev det två mindre olyckor då hon sa till men inte hann fram till pottan. 
Idag däremot tog vi det ett steg framåt för idag lyckades hon. Sa till sprang och hann!! Så stolt var hon sen!! Så stolt att hon ville spara kisset i pottan tills pappa kommer hem så hon kunde visa. Men det tyckte jag inte var en så jättebra idé så vi får berätta sen istället :). 
Nu ligger hon i sängen iaf med blöja på så får vi se hur det går på em sen. 

Ikväll tänkte jag försöka ta mig iväg till Arboga på Tupperwaremöte så får vi se vad det visas för skoj där och om jag gör några fynd på deras lagerförsäljning. 

Nu ska jag försöka få nånting gjort medan barnen sover. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar