måndag 21 oktober 2013

Buzzador!

Jag är en buzzador, vilket innebär att man kan få vara med och testa olika produkter helt gratis. Man får ett erbjudande om olika saker och du får tacka ja eller nej om det intresserar dig. Tackar du ja och är rätt målgrupp har du chans att få vara med. 
Jag har varit med i buzzador ganska länge men inte varit så aktiv men nu är det dags att för första gången vara med för nyss ramlade detta mail ner i min inkorg:
Så nu väntar jag bara på att paketet ska ramla ner i min brevlåda!
När man får vara med och "buzza" som det heter så ska man dels testa produkten själv och även dela ut små prover till sina vänner och bekanta som också får tycka till. 

Så om du skulle vara intresserad av att också testa denna produkt eller kanske bli en buzzador själv?? Kontakta mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar