måndag 21 oktober 2013

Mera mys!

Nu har jag och Felicia myst ner oss i soffan framför brasan!
Max och Ruby rullar på teven och Emilia sover. 
Försöker ge mina barn lite tid efter allt fix inför Emilias Barnvälsignelse. Har blivit väldigt lite tid till dem känns det som och Felicia har protesterat en del. 
Har känt mig lite som Alfons och hans pappa "vänta jag ska bara". 
Men nu när kalaset är över får vårt hem vara i kaos några dagar så jag hinner ta igen lite tid men mina barn. Igår hade vi också en fullkomlig mysdag där Felicia inte ens kom ur pyjamasen. En söndag som den ska vara :). 

Nu blir det mys här tills lilla E vaknar. Efter en morgon med väldigt lite sömn är det välbehövligt. Jag vet att jag är bortskämd med barn som så gott som alltid sover bra, men då när de inte gör det känns det. Jag hoppas det inte ska bli någon ny vana :). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar