torsdag 5 december 2013

Huset sover.

Hemma och ligger och ska försöka sova. Resten av huset snusar redan gott. 
Kom precis hem till ett tyst hus från en supertrevlig demo hos min fina vän Therese. 
Skönt och komma iväg och jobba en stund. Det var min sista demo innan jul om ingen ny bokar. Så nu blir det lite jullov fram till Januari då jag ska storjobba med flera demon i veckan. 
Är största veckorna på hela året inom Tupperware så då är det kul att jobba lite extra!!


Annars idag har vi mest pysslat och donat här hemma. Jag hade ju jobbväskan och packa. Sen blev det lite pyssel med julen här hemma. Jag ligger lite efter med den eftersom vi inte var hemma i helgen när det var första advent och det går i ett här hemma ändå. Ute hade vi iaf fint med ljus till första advent. 
Idag har tjejerna fått upp julgardiner i sina rum och Felicia har fått upp lite lysande snögubbar. Så lycklig blev hon!
Fick även upp lite mer ljus och gardiner i några andra rum men har några kvar. Ska försöka fortsätta imorgon. 
Någon gång blir det nog jul här iaf :). 
Har ingen jätte julkänsla än men de säger ju att snön ska komma hit imorgon så då kanske den infinner sig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar