lördag 14 december 2013

Veckans bilder.

Åh jag hinner verkligen inte med bloggandet! Har massor med kul och fina kort att dela med mig av men jag hinner aldrig sätta mig ner och få ner det här i bloggen. Tråkigt men sant!


Det går i ett här hemma, för det första med två barn och sen har veckan varit full med pepparkaksbak, julavslutning på sången, pyssel, hemmasysslor plus träning faktiskt. Jag och Therese har varit duktiga och kört både pass och gym iförrgår och gym igår så idag är jag död av träningsvärk typ. Men samtidigt är det skönt!

Får bjuda på litet hopplock av bilder från veckan och återkomma en annan dag!


Baket


Pappa och Felicia trycker. 


Felicias små pepparkakor

Och några stora också med Pippi bl.a.  


Emilia satt bredvid och tittade på. 


E har hittat bokhyllan...


Men är helt oskyldig...


Avslutning på sången. 


Våran lilla tärna. 


Storhandling. 


Baksmak. 


Luciapyssel hos kompisen Max. 

Koncentrationen är på topp vid premiär med saxen. 


Glitter blev det också. 


Blev både granar, smällkarameller, snögubbar och tomtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar