fredag 27 februari 2015

Dagens inköp!

Har böcker till de två första barnen. Nu blev det ännu en ny variant:
Älskar den här tecknaren så när jag hittade dessa blev jag kär :)

Känns helt sjukt att köpa två!! Men nu är det ju bara att vänja sig :). 

Tycker egentligen inte om att köpa saker så tidigt men ville veta vilka saker som ska skrivas upp från graviditeten så jag inte missar dem. 

Har även invigt gravidbyxor idag. Inte för att det var jättenödvändigt men kassen kom ändå ner från vinden för jag skulle leta efter mitt foglossningsband. 
Man känner sig definitivt mer gravid ( och större) så fort man börjar använda dessa kläder tycker jag. 


Blev en eftermiddag i badhuset så nu kan jag knappt gå för ryggen. Blir soffmys med gott framför teven resten av kvällen!

1 kommentar:

  1. Ett STORT DUBBELGRATTIS! Har tänkt så mycket på dig sedan du skrev att du inte mådde bra. Ta det nu lugnt och nu har du dubbelt så mycket att se fram emot. Kul även att du börjat blogga igen. Har saknat dina inlägg, men tittat in någon gång i veckan. KRAM!

    SvaraRadera