tisdag 26 maj 2015

Gårdagen i bilder!

En lång dag! Lyckliga barn men en lite sliten mamma!


Först sagostigen med Felicias kyrkans barntimmar. De bjöd alla barn med syskon. Så mysigt!
Här hamnade de flesta kort i systemkameran men fick några med mobilen iaf:
Träff med mors lilla Olle




Efter blev det raka vägen till barnmorskan för kontroll. 
Alla värden låg bra och tvillingarnas hjärtljud låg på 156 och 140. Magmått 34cm. Följer min kurva som jag ska. Har från start tills nu gått upp drygt 10 kilo. Men väger fortfarande mindre än innan jag blev gravid med Felicia. Lite sjukt. Så tung som man känner sig nu vägde jag mer än normalt förut. 


Efter bm gick vi upp till min farmor som bor ovanpå och gav tjejerna lite mat för det var middagstid. Men självklart fanns det även glass i frysen där :)

Blev en del bus med!


När vi kom hem hamnade vi i trädgården en stund och familjen lekte med såpbubblor:

Kul och jaga dem!


Till slut efter läggning av barnen landade jag och Björn i soffan med jordgubbar!
Björn hade köpt svenska och fy så goda de var!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar