tisdag 26 maj 2015

Önskning!

Björn frågade mig lite vad jag önskade mig i mors dags present och hade inte direkt någon idé. Något till trädgården och sådär. 
Men så dök det upp ett mail från coolstuff med tips till mors dag och där fanns ju den mest klockrena presenten till mig :)
Ni som känner mig vet hur svag jag är för popcorn! Och då är det framförallt de kastrullpoppade! 
Har en gammal kastrull efter min mormor sparad i kastrullskåpet som bara används till popcorn. För att de äldre kastrullerna blir de så mycket bättre i :). 


Så om detta fungerar (som de enligt recensionerna gör) vore den här perfekt för mig :). 
Tillagd i önskelistan!! 

Vill ni läsa mer om den så kolla in den här:
http://www.coolstuff.se/Popcorn-Microskal?utm_campaign=364190_Mors_dag_A&utm_medium=email&utm_source=newsletter_sweden-All_Recipients

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar