söndag 12 mars 2017

Buzzador havremål

Som ni säkert vet vid det här laget är jag en buzzador. Det innebär att man får vara med och testa nya produkter!

Denna gång har familjen testat dessa:
Digestive havremål från Göteborgs. 
Dessa finns i två olika smaker, vi tog original för det var det som fanns kvar i butiken. Plus att jag tror även de skulle passa oss bäst. 

Inuti kartongen ligger de packade två och två så här:
Säkert bra när man är på språng men känns lite onödigt enligt mig. Dels äter vi dem hemma och ska jag ha med mig kan jag lika gärna lägga ner så många jag vill ha i en burk (av bra märke ;) ). 

Efter att man tagit ur dem ur förpackningen ser de ut så här:

Då det tog ett tag för mig att få hem paketet då vår första affär inte hade dem så har bara jag och de två stora tjejerna (3&5år) hunnit testa dem. Vi testade dem som de var utan något på. Tjejerna gav tummen upp medan jag tyckte de var lite torra. Jag provade då med smör på och då blev de genast godare tyckte jag. 

Jag älskar ju verkligen Göteborgs vanliga digestivekex och har alltid gjort så svårt att slå dem. Men absolut ett bra alternativ. Dessa känns inte alls lika söta som originalet. Därför känns det också bättre att ge dessa till barnen. 

Dessa får ett helt okej betyg av oss!!

Vill du också bli en buzzador? Kommentera med eller skicka din mailadress till mig så skickar jag en inbjudan tillbaka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar