lördag 4 mars 2017

Buzzador Polarbröd sund och god vete.

Jag är buzzador vilket innebär att jag får vara med och testa nya produkter. 

Denna gång provade vi ett nytt bröd från polarbröd:
Sund och god vete. Med låg sockerhalt och surdeg. 


Vi fick hem brödet för några veckor sen. Samma helg skulle vi ha barnvakt åt barnen så då passade jag på att dela med mig av brödet till dem. 
Eftersom Björn är glutenintolerant kunde han tyvärr inte vara med och provsmaka denna gång. 

Barnvakternas betyg var från båda gott. Även att det var en god syrlig smak av surdegen.

Barnens betyg var däremot inte så bra. Tvillingarna åt inget bra av dem och de andra två tjejerna(snart 4&5,5år) tyckte det var starkt och för mycket kryddor!

Eftersom jag skulle iväg tog jag med några på bilresan:

Jag tyckte väl att de var helt okej men inte så särskilt speciella mot andra runda. Jag tyckte redan när vi fick hem dem att de var lite hårda, vet ej om de alltid är så i konsistensen eller om de legat några dagar i affären. 
De får ett okej från mig. Varken toppenbra eller dåliga! 


Vill du också vara med och prova nya produkter? Meddela mig eller kommentera med din mailadress så skickar jag en inbjudan. Inga åtaganden finns. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar