tisdag 28 mars 2017

Buzzador vegetarisk pastej

Jag är en buzzador det innebär att jag får vara med och prova olika produkter.  

Denna gång har jag och familjen fått prova vegetarisk pastej från pastejköket. 
Pastejen är gjord på ärtprotein med smak av karl-Johansvamp. 

Björn min sambo tål inte ärtor så jag och tre av barnen smakade. 
Redan när vi öppnade förpackningen luktade det lite speciellt. Felicia(5år) som är van vid vanliga leverpastej frågade direkt varför den inte var rosa. 

Vi smakade pastejen tillsammans med smör och bröd. Jag och tre av barnen (5,3&1,5år). Alla vi tyckte likadant. 
Efter en tugga ville ingen ha mera. Minsta tjejen grimaserade och skakade på huvudet. 
Så denna produkt var tyvärr inget för oss. 
Jag har sparat pastejen i kylen ifall vi skulle kunna be någon mer smaka men det har tyvärr inte blivit av. 

Jag gillar själv ärtor och svamp i vanliga fall men den här gick tyvärr inte hem.
5-åringen blev lite sur när jag berättade vad det var i eftersom hon varken gillar ärtor eller svamp annars. 



Vill du också bli en buzzador? Kommentera eller skicka din mailadress till mig så skickar jag en inbjudan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar