fredag 16 februari 2018

10år av kärlek! ❤️❤️

Igår firade vi 10år tillsammans!

10 år som både gått snabbt och långsamt på samma gång. Tiden har gått fort men vi har hunnit med så mycket. 

Vi startade för alla år sedan med en del motgångar men vi båda visste att det var såå rätt och att vår kärlek var på riktigt. Sen denna dag har vi varit oskiljaktiga och nätterna och dagarna utan dig sen dess tror jag kan räknas på en hand. Efter vår start hade vi flera år tillsammans där vi hunnit med massor med saker! Såsom buggkurs, sena nätter ute, mycket bilar, bli dåliga i Egypten, en underbar lägenhet, kryssning till Riga, roliga fester, motorcykelturer, Dalhalla, förlovning och massor mer!

Efter tre år tog vi ett steg till när vi flyttade till vårt hus och fick vår första lilla tjej! Nu alla år senare har vi 4 underbara tjejer tillsammans och jag älskar dig mer än någonsin! Du har varit rätt från första stund! Du är mer än jag nånsin kunnat önska mig! ❤️❤️

Liter bilder från våra år tillsammans, gamla som nya:

JAG ÄLSKAR DIG!! ♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar