onsdag 14 februari 2018

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Eftersom det är alla hjärtans dag idag vill jag självklart skriva en extra hälsning till det största hjärtat och mannen i mitt liv!!

Tack för:

Att du är du!!

Att du är världens mest omtänksamma. 

Att du alltid finns vid min sida, oavsett när!

Din härliga energi och busiga och vilda sida. 

Hur du alltid ställer upp för barnen!

Att du bara är världens bästa pappa!

Och såklart för att du är bäst för mig!!

JAG ÄLSKAR DIG!! Mer än allt annat och kommer alltid göra!

Och imorgon firar vi hela 10 år tillsammans!!! Helt sjukt vad tiden gått men också helt underbart. Sen den dagen för 10 år sedan har vi varit oskiljaktiga och det vill jag fortsätta vara livet ut!

Jag längtar tills du kommer hem idag och firar med oss!! ❤️❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar