måndag 22 april 2013

Ny vecka nya tag!

Här startade vi morgonen strax efter sju. Felicia var pigg men inte mamma så vi myste en bra stund i sängen med film och välling.
Sen har dagen bara fortsatt i lugn takt frukost och lite pyssel.
Vi tar det lugnt idag, var ute i trädgården igår och grejade hela dagen så min kropp strejkar idag! Känns som nån blandning av av foglossning och träningsvärk. Kan inte ta mig ner på golvet ens. Blir vila hela dagen!
Har fått min tjej i säng nu så det blir till att avsluta lunchen och sen ta en välbehövlig vila jag med tills Björn kommer hem och hjälper mig.

Inga känningar av bebis än iaf, den verkar trivas bra där inne så nån födelsedagspresent till farmor som fyller idag verkar det inte bli. Men man vet ju aldrig dagen är ju inte slut än.

Kort från förut när vi pysslade lite Felicia pärlade och kom på att hon skulle sätta dem efter färg:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar