lördag 12 mars 2016

Mellomys!!

Nu har vi äntligen landat i soffan!!
Efter god middag blev det efterrätt till mellon:
Glassbomb a la Tupperware. Glass med banan och maräng i ugn. Mums!!

Bebisarna sover och de stora tjejerna har haft dansfest framför teven framförallt till Saraha och Samir och Victor. De har också röstat såklart:


Mig kvittar det faktiskt vem som vinner. Ni som känner mig vet ju att min stora favorit redan åkt ut :). Tyvärr gick ju inte Martins låt vidare och annars har jag inte haft någon direkt favorit, gillade Mattias och Albin lite med men de är ju inte heller med. Så barnen fick gå lös och rösta på sin favoriter. De är betydligt mer insatta än jag :). 
Själv smygbyter jag till skidorna som går på andra kanalen. Även om Sverige inte har så mycket chans, men efter att ha följt Hellner i natt kan det ju vara kul att se :). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar