onsdag 11 maj 2016

Dagen!

Godmorgon syrran!

Josephina vaknade först och kröp fram till Malwina när hon vaknade. 


Dagen idag har bestått av att komma iväg på demo. Ibland tar det verkligen en hel dag! :)
Men iväg kom jag! En trevlig kväll med ett stammisgäng!


Malwina ställer sig förresten upp nu utan stöd. Rakt upp och ner på golvet:

Lillasyster är lite fegare och skulle nog kunna stå men törs inte släppa alls än. 


Såg denna förut idag med! Den här hörnan skulle jag vilja ha i min trädgård:
Kanske ska boka en plats under vårt körsbärsträd! Som för övrigt blommar för fullt ihop med spirean, rhododendron och massa annat i trädgården. Jag hinner inte med så fort det går nu! Till och med rabarberna går att skörda redan!


Nu ska lite sömn hinnas med innan morgondagen. Blir många mil för mig att köra imorgon så bäst att vara pigg då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar