måndag 19 september 2016

Seg morgon!!

Meningen var att denna morgon skulle börja i motionens tecken med en lång promenad i stan tillsammans med Therese medan de stora vad på Kyrkis. 
Men då vaknar jag med migrän! Blä!
Hade ofta migrän som yngre men nu var det ett tag sen. Huvudet sprängde och jag ville bara kräkas(slapp det iaf skönt nog). Orkade inte ens gå upp till barnen. Björn fick ta alla 4 trots att han själv skulle iväg med två av dem. Jag tog en tablett och la mig igen. 
Tyvärr vägrade tvillingarna somna om denna morgon som de brukar göra så när Björn åkte var det bara att gå upp. Bäddade ner mig i soffan, där det blev fullt ös:

Ni ser ju på de suddiga korten att de inte var så stilla. Men jag kunde iaf ligga ner och vila. 
Sedan var jag ju tvungen att ta mig till Kyrkis för att hämta Emilia. Felicia skulle med sin kompis Vendela hem så de gick med hennes mamma så henne ska jag hämta senare. 
Nu är jag hemma igen, bebisarna ligger i sina sängar och jag är tillbaka i soffan. Emilia och jag myser med filmen tummelisa. Det var min favorit som liten:

Vi blir nog kvar här ett tag innan det är dags för lunch och ta nästa promenad och hämta Felicia. Blir inte många knop gjorda här hemma. 
Men tror det är spänningen och stressen efter veckan som varit. Har ju jobbat lite mer än jag brukar plus massa annat. Men vi kör vilodag idag så hoppas vi på nya krafter imorgon då dagen är fullbokad! Bl.a. ska jag njuta hos frissan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar