fredag 23 september 2016

Veckan!

Denna vecka har varit lite seg men samtidigt rullat på. 

Började ju måndagen med migrän men som gav med sig framåt kvällen. 
Men istället vaknade jag med blåskatarr tisdag morgon så den har jag bråkat med hela veckan. Är ju inget som smittar så har ju varit iväg ändå en del men har varit så orkeslös och inte fått så mycket gjort hemma. Därav dålig uppdatering även här.
Känner mig lite bättre idag så hoppas orka med helgen då den kommer bestå av massa mystid med familjen med flera utflykter. 

Lite bilder från veckan:
I måndags åkte tand nr 2 ut. Så det blev 2 inom en vecka. Våran 5-åring är numera en tandlös tjej och en stolt sådan! :)

Tisdagen började vi i vanlig ordning med lite sång. 

Instrument var poppis!

Vi fortsatte dagen med besök hos frissan!

Emilia ska absolut inte ha lugg säger hon så det blev lite på topparna. 

Josephina inventerar tandborstarna. Mindre glad mamma som städar dessa varje gång någon glömt stänga till toaletten. 

Dagen idag började vi med öppna förskolan. Mina duktiga tjejer på väg in!

Nu väntar vi på pappa som strax slutar jobbet för helgen. Jag ska försöka tag i lite städning inför helgen. Felicia har redan dammsugit sitt rum inför lek med kusin lite senare. Så nu måste väl jag ta tag i resten av huset medan mina små fortfarande sover lite. 

Ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar