måndag 12 september 2016

Start på veckan.

Ny vecka och ny morgon och denna startar vi i träningskläder:

Efter frukost blir det promenad med bästa Therese och två vagnar medan våra stora barn är iväg på annat. Mina har åkt till kyrkis för en stund sen. 

Morgonen är ju inte riktigt min grej men ska försöka ta mig ut ändå. Vädret är ju helt perfekt. 
Tyvärr börjar jag känna mig förkyld vilket inte är lägligt denna vecka. Har massor av jobb, 7 demon varav det första igår och när jag har blivit förkyld på sista tiden har jag också tappat rösten vilket inte går så bra när man ska demonstrera produkter. Men men håller tummarna att rösten håller! 
Men om ni inte hör så mycket av mig här den här veckan vet ni varför. Är rätt fullt denna veckan både med jobb och andra aktiviteter. Men får se om jag kan dela med mig av något under tiden :). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar