lördag 22 december 2012

Dagens diss!!

Felicia-skrutt pajade mina glasögon idag...!!
Tur att hon är så liten att hon inte vet va hon gjort, blir kanske en dyr jul i år!
Hade lagt dem på badrumsbänken medan jag borstade håret och vips var hon där snabb som en vessla och klättrade upp på pallen bredvid mig och slet glasögonen mitt itu. Eller ja rev bort ena skalmen.
Så många ggr som vi sagt att hon inte får röra dem!
Ringde i panik till min optiker men såklart hade stängt för dagen. Blir väl till att gå med tejpade glasögon hela julen för de lär väl inte öppna igen förrän på torsdag kan jag tro. Suck!
Sen får vi bara hoppas på att de går och laga så jag slipper köpa nya, nog för att jag skulle behöva men inte roligt läge nu efter alla julklappsinköp och en dubbelvagn som behöver inköpas.
Ja ja man kan ju inte ha tur varje dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar