onsdag 19 december 2012

Mysdag på stan!

Äntligen sitter jag ner och tar det lite lugnt efter en lång men bra dag!
Jag och Felicia spenderade sena förmiddagen och hela eftermiddagen i stan. Där mötte vi upp Linda, Ankan och hennes lille Theodor och gick lite på stan och åt lunch.
Till lunch blev det Bakad potatis med Skagen till mig och pannkaka till Flizan. Eller "kakka" som Felicia säger om allt som har med kakor att göra. (Se bilder, som vanligt blev det en mitt i maten bild...).
Till efterrätt åt vi supergoda lussesemlor. För mig kan man aldrig äta semlor för tidigt! :)
Efter stan begav vi hos hem till Linda för mer fika, hon hade bakat lussekatter och pepparkakor! Mums!
Felicia fick också hälsa lite på Theodor och tyckte det var spännande med en liten bebis, ville gärna klappa och dona.
Jag hoppas hon tycker det är lika kul när hon får en egen här hemma sen! :)
Efter stan var jag rätt slut, inte alltid så lätt att hålla ordning på min lilla tjej när man inte mår riktigt bra själv. Så vi landade några minuter hemma innan Björn kom hem och vi(läs Björn) fixade mat. Sen har vi fortsatt i Felicias rum hela kvällen med lite småfix, sladdar, spegel, tavlor och sånt plock. Det tar längre tid än vad man tror men nu börjar det se lite okej ut. Men än finns det lite att fixa med, lite som måste köpas in också.
Nu sover iaf Felicia för natten och vi ger oss också för ikväll, det är ju en dag i morgon också!
Hoppas att ni också haft en bra dag!
Kram på er!











1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig dag:) vilka bra bilder det blev på barnen;) har du lust att skicka de två på Felicia och Theodor till mig? De var så fina;) kram

    SvaraRadera