lördag 29 december 2012

Skjukstuga, igen!

Ursäkta seg uppdatering men här hemma har vi skjukstuga, igen!
Känns som att mitt immunförsvar blivit kasst sen jag blev gravid, känns som att jag varit mer sjuk och förkyld den här hösten än frisk.

Men men vi försöker kurera oss för fullt så vi ska orka med att fira nyår om två dagar.
Skulle ha fikat med min finaste Emma idag med men fick ställa in, så tråkigt!

Eftersom vi gör minsta möjliga har det inte hänt så mycket här, är fortfarande proppmätt efter våran lite sena middag. Blev en av mina favoriter såhär i juletider. Lutfisk, potatis och vitsås! Känns som att jag åt för tre ungefär! Så gott!
Annars har Felicia somnat för kvällen och vi hoppas på en lugn natt, har varit lite oroliga nätter nu pga hosta.
Jag och Björn ska nog bädda ner oss och fortsätta kika på Johan Falk-boxen jag fick i julklapp, så bra!


Lite bilder från idag när Felicia leker med sina bamsemagneter som hon fick i jul, blev en stor hit! Plus en bild på en klistrad Felicia när hon premiärtittar på Brum som hon fick i julklapp:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar