fredag 4 januari 2013

Fredagsbad!

Nu har vi äntligen landat i soffan, är helt slut i hela kroppen och har halsbränna. Idag är en sämre dag av graviditeten som går lite upp och ner.

Förmiddagen spenderade jag och Felicia hemma och jag mådde inte alls bra. Illamående, yrsel och så får jag som hjärtklappning. Fick vila mig lite på soffan och som tur var så var Felicia snäll och pusslade och tittade på Pippi under tiden.

Eftermiddagen hade vi bokat för bad när Björn slutade lite tidigare. Felicia älskade sitt babysim så vi ska försöka fortsätta bada så ofta det går.
Jag mådde iaf lite bättre efter lunchen så vi gav oss iväg och mötte upp Björn i Flen.
När vi väl kom dit var det så värt att jag orkat iväg. Felicia tycker det är så kul och är som en fisk i vattnet.
Det är så bra i Flen för där har de en jättestor barnlagun med massa roligt i. Tre olika rutchkanor, mini bubbelpool, massa djur som sprutar vatten grottor och massa annat. Där går vattnet drygt till knäna på Felicia så med sina puffar på armarna kan hon springa runt där som hon vill. Och det gör hon! Det går knappt att få upp henne när det är dags för fika.

Efter badet blev det storhandling och nu väntar strax maten. Kvällen bjuder på falukorv i ugn med potatismos. Ingen fredagslyx med åh så gott!

Hoppas ni får en trevlig helg alla!
Det ska vi ha, för helgen är fullbokad!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar