måndag 28 januari 2013

Helgen!

Kombinationen här hemma senaste veckan av sjuk Felicia och gravid slut mamma har inte varit den bästa, därav väldigt dåligt bloggande!

Som jag misstänkte när F somnade i soffan förra helgen så var det något lurt på gång! Det slutade med över 39graders feber, snuva och en eländig hosta!
Nu cirka en vecka senare är iaf det värsta över men brottas fortfarande med lite snor och hosta. Tyvärr verkar det som att det kanske snart är min tur då jag vaknat med halsont i några dagar nu. Jag håller tummarna att det stannar här!

Helgen som varit var tanken att vi skulle köpa ny kyl, frys och dammsugare. Så vi tog med oss Fs farbror Caj till affären för bärhjälp. Tyvärr slutade vi tomhänta då allting visade sig vara beställningsvaror fast de hade sagt att de skulle ha hemma. F var iaf nöjd som fick busa lite med farbror!
Blev lite annat fix här hemma också och jag har varit ute på lite Tupperwaredemon, alltid kul!!
På tal om det så gjorde Björn en helt underbar middag igår kväll i Tupperwares ultra pro! Nån form av potatis och köttgratäng, supergott var det! Lägger med en bild!

Hoppas ni har en bra start på veckan!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar