fredag 21 februari 2014

En liten uppdatering.

Efter massor med jobb med Tupperware och över en veckas sjuka är jag nu tillbaka :). Vet att ni är flera som väntat och varit på mig :). 

Tänkte dela med mig lite av veckans bilder. 


Fick en dunderleverans med fem kartonger och då var det några som passade på och busa:
  
Tittut!



I början av veckan var det ju också så gott som vår så vi vårstädade lite i trädgården. 
Tjejerna lekte i sandlådan, det gick hur bra som helst. 
Emilia hade premiär där :)

Även premiär med stövlar, hittade ett par efter Felicia på vinden som kom väl till pass!

I onsdags(när också vintern kom tillbaka igen) var jag med på en minimässa i stan. En må bra kväll där jag fick vara med och visa upp Tupperware. En jättetrevlig kväll!

Har varit en hektisk vecka med mycket jobb och det fortsätter i helgen. Så vi får se när jag återkommer igen ;). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar