fredag 28 februari 2014

Usch fy och blä!!!!

Idag kom magsjukan som ett brev på posten.... Usch fy och blä!!


E hade kräkts igår morse när hon vaknade men det blev inget mer så vi tänkte att det kanske var att hon fortfarande är liten och kräks då och då. 
Sen i morse när jag vaknade mådde jag illa men jag gör det lite nu och då så inget mer med det förrän det ökade när B skulle komma hem. Var som att kroppen slappnade av när han kom hem för då bröt det ut! Ordentligt! 

Vi höll tummarna hela em att de andra skulle klara sig men ikväll började F kräkas också. Stackars liten! Men superduktig och sagt till varje gång. Värre blir det kanske i natt. Vi får väl ändå vara glada. F fyller tre i juni och har inte haft magsjuka en enda gång. Och om det inte blir mer för E så hade ju hon en väldigt mild variant. 
Tyvärr misstänker vi att även B är smittas han börjar känna sig konstig. Så det lär bli en låång natt i natt. Han har varit helt underbar och tagit hand om mig och barnen hela em/kvällen!


Vi får se när det blir uppdaterat här igen, jag orkar knappt skriva. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar