söndag 9 februari 2014

Veckosummering

Här ligger jag nerbäddad i soffan framför brasan fullt påklädd, med täcke och dubbla vetekuddar....
Feberfrossa kallas det.... 
Har varit uppe på 38.8 tidigare idag och nu är den på väg upp igen efter en dos alvedon som börjar gå ur kroppen. Så tråkigt!! Förstod att det skulle komma nu när jag lugnade ner mig efter allt jobb i januari. Men men man kan ju tyvärr inte vara frisk jämt, får lösa det jag har inbokat dag för dag. Vi börjar med vab för Björn imorgon så jag får lite hjälp här hemma. 
Tänkte visa er lite av veckans bilder då det varit dålig uppdatering här:


Emilia på fikastunden efter sången i tisdags. 

Även om inte hon fick något direkt fika. 

Den här bilden får representera min onsdagkväll i Norrköpking. 
Detta är nämligen välkomstgåvan man får om man provar mitt jobb som Tupperwarekonsulent just nu. Och i onsdags hade vi möte om just detta och alla mina tre gäster som var med valde att tacka ja och bli mina kollegor. Så kul!!
Detta innebär också att jag kan välja att ta steget och bli Teamledare om jag vill, det tåls att funderas på!! Är lite sugen så vi får se. 


Lite bilder på vår busunge Emilia. 
Hon älskar att klättra runt i soffan. 

Och klättrar gärna på tv-bänken också...
Allt man kan resa sig emot!


Vi har också fått njuta av min mammas sällskap i två dagar. Felicia har myst och myst med mormor.  Här pysslas det för fullt!
Ritas och grejas. 

Min underbara mamma har varit här och hjälpt mig att fixa och dona lite. Sytt gardiner och sånt som mammor är så himla bra på :). Fint i mina fönster fick jag verkligen! Tack snälla älskade mamma för all hjälp!
Hur det blev kanske jag kan visa en annan dag när jag tar mig ur soffan, för bakgrunden på de här bilderna är innan vi gjorde om. 

Hoppas ni alla mår bättre än jag! Här ska det intas mer alvedon och försöka få lite sömn i natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar