torsdag 27 februari 2014

Ny morgon igen!


Här tar vi det lugnt som vanligt. F vaknade vid tjugo i nio så vi har myst och druckit morgonvällingen. Igår vaknade Emilia "tidigt" redan vid åtta men idag är hon sitt vanliga jag och sover än :). 
Hon lär vakna snart och då blir det frukost. 


Gårdagskvällen bestod av jobb och det blir det ikväll med. Ikväll ska jag till ett helt nytt gäng, ska bli kul. 
Dagen hemma innan blir det mest vardagsfix och så hoppas jag på att min leverans kommer så kan jag jobba lite här hemma med packning. 


Igår innan jobb lektes det med duplo här hemma
Emilia var såklart också med. 
Hennes nya favoritlek:
Kasta ur....
Och kasta i igen. 

Hon städar ju upp efter sig iaf :). 

Nehe nu ska jag dra igång elden här så vi får lite värme! Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar