torsdag 23 juni 2016

Lugn dag.

En lugn dag med inga måsten efter en knackig vecka. I fredags när jag och barnen var på öppna förskolan knäckte jag till ryggen vilket verkade vara ryggskott. Tog mig hem men hade sen jätteont hela helgen. Fick lägga mig under Felicias kalas bl.a. och kunde knappt röra mig. Det höll i sig i flera dagar och Björn fick vara hemma och vabba i början av veckan. Har inte ens kunnat lyfta tvillingarna så var omöjligt att vara själv hemma. Men idag är iaf Björn tillbaka på jobbet. 
Ryggen är bättre men inte riktigt bra. Värst är morgonen när man legat och stelnat till hela natten. Går iaf skapligt och det är ju bara idag sen är Björn hemma igen för helg och midsommar!


Gör så lite som möjligt idag och just nu sover tvillingarna och de stora leker så passar på att ta det lite lugnt. 


Annars här hemma går det undan med barnen. Josephina har även hon nu tagit 5 steg, tror hon vill ikapp syrran :). Igår ramlade det också in kallelse till logopeden för tjejernas öron så får vi se vad de har att säga när de fortfarande är så små. 


Blir snart lunch här så får vi se vad det blir efteråt. Eventuellt ut en sväng. Skulle behöva plocka blommor till tjejernas midsommarkransar. I år ska det ju göras 4.... Får se om jag får ihop det med ryggen....


Bjuder på ett försök till bild på alla 4 tjejerna när vi skulle på avslutningen på öf i fredags:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar