måndag 27 juni 2016

Midsommarafton!

Kom på att jag ju inte visat er vår midsommarafton!
I år delade faktiskt jag och Björn på oss. Vi var bjudna till Björns bästa vänner på grillning och mys hela dagen men stora tjejerna, framförallt Felicia ville dansa kring stång. Så vi gjorde så att Björn tog tvillingarna och åkte till sina vänner och jag tog de stora tjejerna och åkte på firande! Jag tycker själv också att det är mysigt att åka till något ordnat firande med dans, känns som att det hör midsommar till. 
Hemma på morgonen gjorde jag kransar till de minsta. De stora valde diadem. 

Sen tog jag de stora tjejerna och åkte till mina föräldrar som vi hämtade upp och sen åkte till högsjös firande. Vi hade så mysigt hela dagen och tjejerna var så nöjda. Slapp regn gjorde vi också!
Midsommartjejerna!

Stången rest!

Tjejerna med morfar och mormor. 

Dans såklart!

Sen bjöd morfar på korv med bröd!

Lotter blev det också!

Öppnades med stor koncentration, men tyvärr ingen vinst denna gång. 

Så vi körde på ett säkert kort, fiskdamm!

Napp varje gång!

Tjejerna fick också rida, lycka!

Första gången Emilia rider och en stor häst var det. Lite läskigt men kul!

Hemma hos min föräldrar igen visade morfar smultronstället!

Efter en mysig dag där åkte vi vidare dit Björn och småtjejerna var. Där fortsatte vi kvällen med mys, fika och dans ända in på natten. Även där var vädret helt perfekt!
En riktigt lyckad midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar