fredag 22 februari 2013

De senaste dagarna..

Ursäkta dåligt bloggande!

Jag överlevde tandläkaren iaf. Efter några mindre yrselattacker som väntat. Men som tur är har jag äntligen hittat en bra tandsköterska som är jättegullig, så henne ska jag hålla hårt i!
Som tur var ligger man redan ner annars så hade jag nog svimmat av. Men men nu är det iaf gjort för den här gången.

Efter tandläkaren så var jag sen iväg på me&i-party hemma hos min syster där det blev lite inköp. Visar i ett senare inlägg.

Gårdagen var vi bara hemma var helt slut efter lite sömn så gjorde inte många knop, låg mest i soffan och kikade på skidor.
Ibland behöver man sådana dagar!

Idag har jag försökt greja lite mer, tagit tag lite i mitt gigantiska strykberg. Det finns ju inget tråkigare än att stryka men nu har jag börjar beta av det iaf. Har också skrivit en lista till bb-väskan och till Felicias väska medan vi ska vara borta.
Alltid svårt att veta vad man ska ha med sig, har redan glömt vad vi hade med sist och vad man saknade.
Tips mottages gärna!

När Björn kom hem sen blev det en promenad till tempo med lite återvinning och hämtade ut paketet med skötväskan som kommit! Vi är så nöjda! Var länge sen jag gick promenad nu förutom på stan men gick ganska okej. Fick gå sakta och inte stressa, men känns en del i fogarna nu efteråt.
Vi fortsatte fixa hemma med att sätta upp lite på Fs rum och började röja lite smått i Lilla oss nya rum. Det är en hel del som ska göras där innan den kan flytta in.... Men det var iaf en start.

Kvällen spenderades i soffan framför gladiatorerna och nu i sängen med ostbågar. Björn kikar på nån film och jag ska öppna min bok.
Godnatt!

Flizan förut idag när hon hittat utklädningslådan igen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar