måndag 25 februari 2013

Kalas och kalas!

Segar lite efter några utav dagens måsten.
Diskmaskin och tvättmaskin är på plus eld i kaminen. Det är ungefär vad jag orkat idag. Har en eländig huvudvärk som har kommit och gått i flera dagar. Nån dålig kombination av mycket i huvudet och dåligt med sömn skulle jag tro.

Helgen bestod mest av kalas, dock orkade jag tyvärr inte med alla så i lördagar fick Björn och Felicia kalasa själva medan jag var hemma och bara vilade, väldigt välbehövligt!
Igår var det också kalas på schemat, Björns morfar fyllde år så vi var där en stund. Fikade lite och Felicia lekte en stund med farmor.

Idag är vi som sagt bara hemma och försöker fixa och dona lite, tråkigt nog satte foglossningen igång när jag grejat en stund så det blev soffan. Nu laddar vi för att gå och äta lunch sen så får vi se vad orken säger!

Lite kalaskort:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar