torsdag 28 februari 2013

Frisörbesök hos bästa Annika.

Igår var jag och Felicia hos frissan. För Felicia var det premiär så jag var lite osäker på hur det skulle gå. Med oss hade vi också mamma så att hon kunde passa F när det var min tur.

När vi kom dit sov F så hon fick sova en stund medan mamma klippte sig och sen när hon vaknade fick hon titta på lite så hon visste vad det handlade om.

Efter mamma sen var det Felicias tur, var väldigt osäker på om hon skulle sitta stilla så jag hade tagit med mig en väska med lite mutor :). Hon fick sitta på en bilstolskudde så hon kom upp lite. Sen skulle vi ta på capen men det ville hon inte så den slapp hon så att hon inte skulle bli ledsen. Hon fick sen låna min telefon att spela på och satt då jättestilla.
Det gick hur bra som helst och hon brydde sig inte det minsta om att Annika blötte hennes hår och klippte, så himla skönt! Sen är det inget som säger att det går lika smidigt nästa gång.

Sen var det min tur och då lekte Felicia med mormor för fullt och hon fick väskan med mutor för den hade ju inte behövs tidigare. Blev lite russin, pussel och en ny schleichkatt som jag köpt till henne.
Men roligast var ju såklart Annikas leklåda och alla hårrullar som hittade på en vagn.

Jag klippte och färgade mig så nu är det så skönt att äntligen vara lite fräsch i håret igen, har varit så less på det länge!
Tyvärr blev det inte så mycket kort tagna eftersom F lånade min mobil under hela tiden men tog några med mammas lite äldre så därav kvalitén. Några efterbilder kom jag på blev det inte heller men det kanske vi kan fixa nån dag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar