fredag 22 februari 2013

Me&i

I onsdags kväll var jag och Felicia på me&i-party hos min syster i Mariefred. Med oss hade vi mamma och Therese.
Kul med lite sällskap när man ska åka en bit.

Nu är det ju ny säsong så vårkollektionen visades och som vanligt var det mycket fint!
Som vanligt hittade jag också massor till mig själv som jag ville ha men också en del till barnen.
Jag och Björn hade bestämt innan vad som skulle inhandlas som tur var så jag slapp stå där med beslutsångest.
Köpte inte så mycket till mig själv den här gången eftersom det inte är så lätt att varken prova eller veta vad man kommer i efter förlossningen.
Men blev iaf ett par byxor(har dessa sedan tidigare så de vet jag hur de sitter) och en klänning till mig. Köpte en med smala axelband så det ska vara lätt att amma till sommaren, vet att jag saknade sådana sist med F.
Till barnen blev det en tröja till Felicia och två matchande bodysar till Felicia och lilla oss så de kan vara likadana.

Finns massor mer jag vill ha men säsongen är inte slut än så jag kan ju hinna handla nått mer innan våren är över.

Blev en jättetrevlig kväll med mycket gott och var väldigt glad att jag hade Therese med mig när vi skulle åka hem på kvällen eftersom mamma skulle sova kvar.
Då fick jag sällskap ända hem.











2 kommentarer:

  1. Har köpt den rosa även till Helmina. Den är så mjuk i kvalitén. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja de är supersköna! Har 2 sen tidigare men man kan inte få för många :).
    Kram

    SvaraRadera